اصول اصلی که باید قبل از نوشتن مطالب موفق در نظر بگیرید

سئو

برای پاسخ به این سؤالات ، اجازه دهید نگاهی به دلایل اصلی تعیین کننده خواندن افراد داشته باشیم:

     

    1.  

      1.  

      2. برای آموزش خود ،
      3.  

      4. برای حل مشکلاتی که دارند ، یا
      5. مشکلات

         

      6. برای جستجوی سرگرمی.

این دلایل در واقع اصول اساسی را ایجاد می کنند که نویسندگان محتوا قبل از تهیه مقاله جدید یا کتاب الکترونیکی که مدتی برنامه ریزی کرده اند باید در نظر بگیرند.

برنامه ریزی

در این مقاله ، با مثالهایی که در کار روزانه خود با آنها روبرو شده ام ، سعی خواهم کرد نحوه دستیابی به هر اصل را توضیح دهم. بنابراین ، در اینجا آنها عبارتند از:

     

  1. تحصیل کنید

تغییرات روزمره در زندگی افراد اتفاق می افتد ، و راه آنها برای پذیرش این تغییرات از طریق یادگیری است. بنابراین ، چه آنها دانشجو شوند ، و یا به شغل جدید بروند ، یا آنها فقط یادگیرندگان مادام العمر هستند که دوست دارند با همه چیز جدید در حوزه تخصص خود به روز باشند ، برای این افراد اینترنت یک چشمه بی پایان اطلاعات است.

دانشجو

برای تأثیرگذاری در پتانسیل این خوانندگان ، باید محتوائی را که تولید می کنید ، از رویکرد آموزشی استفاده کنید. شما می توانید این کار را با دو روش انجام دهید که می توان به طور جداگانه یا با هم به آنها پرداخت:

     

  • می توانید مجموعه ای از منابع اطلاعاتی را در مورد موضوع مورد علاقه (پایگاه دانش ، راهنمای کاربر آثار علمی) ایجاد کنید
  •  

  • می توانید درخواست یا تفسیر یک اصل جدیدی را که در صنعت خود به وجود آورده است وارد کنید

این همچنین شامل ارائه مثال ، فیلم ، نمودار ، نمودار ، اینفوگرافی یا هرگونه شواهد دیگری است که به خوانندگان شما کمک می کند تا اطلاعات را در ذهن خود تقویت کنند.

مثال خوبی از محتوای آموزشی در صنعت جستجوگرها (که برای کار من نیز به من کمک زیادی کرد) راهنمای مبتدیان سئو توسط SEOmoz است.

 

  • حل مشکلات

  • در کنار آموزش ، حل مشکلات بخش مهمی از رشد انسان است. این فرصتی منحصر به فرد به شما می دهد تا به افراد در طاقچه خود کمک کنید تا با به اشتراک گذاشتن تخصص خود ، مسائل مربوط به آنها را با موفقیت حل کنند.

    برای پاسخگویی به نیازهای خوانندگان در این گروه ، باید اطمینان داشته باشید که مطالبی که برای ایجاد آن تهیه می کنید شامل عناصر زیر است:

       

    • مشکل را تعریف می کند ،
    •  

    • این روش ها و ابزارهایی را برای حل آن ارائه می دهد ،
    •  

    • توالی مراحل لازم برای حل مشکل را فراهم می کند.

    همانطور که برای محتوای آموزشی ، شما به راحتی می توانید نمودارها و فیلم های جاسازی شده که سهولت درک اطلاعات ارائه شده را یکپارچه می کنید.

    مثال مورد علاقه من برای محتوا که به حل مشکلات کمک می کند ، وبلاگ Kissmetrics است (بله ، کل وبلاگ ؛ من احساس می کنم ذکر تنها یک مقاله عدالت را برای دیگران نخواهد داشت). مطالب منتشر شده در اینجا سه ​​عنصر را در این بخش کاملاً نشان می دهد. بنابراین ، در پایان هر مقاله Kissmetrics ، می دانم از کجا شروع به حل مسئله خود کنم و کجا می توان وضوح آن را ارزیابی کرد.

       

    1. سرگرمی

    اگرچه معمول نیست ، افرادی نیز هستند که برای شادی می خوانند. اضافه کردن کمی شخصیت ، شوخ طبع و طنز به محتوای شما همیشه به شما کمک می کند تجربهای مختلف از احساسات را در اختیار خوانندگان خود قرار دهید.

    این امر می تواند با درگیر کردن افراد در مکالمه ذهنی با آنچه می خوانند یا می بینید حاصل شود. آنها را از خود سؤال کنید و با محتوائی که ایجاد می کنید حس ارتباط برقرار کنید. این فعالیت آنها را به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل می کند.

    برای سرگرمی افراد ، باید حیرت انگیز ، خودجوش و خنده دار باشید و انواع مختلفی از مطالب (متن نوشتاری با تصاویر یا فیلم ها) را ترکیب کنید.

    خنده

    مثالی که من خیلی دوستش دارم اینفوگرافیکی است که همکارانم برای این هالووین آماده کردند.

    ایجاد محتوا عملی ارزش دادن است ، خواه با آموزش ، یا سرگرمی ، یا ارائه پاسخ هایی که به حل مشکلات کمک می کند.

    جالب است بدانید که بهترین ترکیب این سه عامل برای موضوعات مختلف در صنعت شما چیست. اگر قرار بود برای یک وبلاگ آشپزی بنویسید ، آیا بیشتر در مورد نکات آشپزی یا تجربیات شخصی خنده دار هنگام پخت و پز تأکید می کنید؟

    من مشتاقانه منتظر خواندن نظرات شما در بخش زیر هستم.

    اعتبار عکس: سوودب