شماره های خود را بشناسید: مورد تجاری برای سرمایه گذاری در سئو

سئو

“جستجو در هسته اصلی رفتار آنلاین قرار دارد.”

مردم زمان بیشتری را از طریق تماشای تلویزیون در وب می گذرانند ، و هر آنچه که در نوار جستجو قرار می گیرند ، بیان روشنی از قصد است – و آنچه آنها می خواهند ، محتوایی است که قصد آموزش ، اطلاع رسانی و حل یک مشکل را دارند.

رهبری ممکن است نقش محتوا را به وضوح درک کند ، اما هنوز نمی داند که سئو بخشی از کارایی فرآیند را دارد.

به همین دلیل ضروری است که مجموعه C را درگیر کنید.

با وجود این واقعیت که جستجوی ارگانیک رهبر غیرقابل انکار در رانندگی ترافیک آنلاین است ، اما همچنان یکی از کمترین اولویت های بودجه در توسعه عملیاتی و بودجه بازاریابی است.

بازاریابی جستجو اغلب با وجود این واقعیت که جستجوی ارگانیک مرتباً بیشتر از میزان منجر به تبدیل نزدیک به مبلغ پرداختی ، ارجاعی ، بازاریابی برون مرزی و حتی اجتماعی است ، بخش عمده ای از آن بودجه را به خود اختصاص می دهد.

به همین دلیل ، ما در نقطه ای هستیم که بودجه جستجو وارونه است.

طبق تحقیقات SEMPO ، بودجه SEM برای SEO به طور متوسط ​​حدود ۱۱٪ و PPC 87٪ بود. وقتی به نقشه های گرم SERP های گوگل نگاه می کنید ، درک این منطق آسان است.

این در نحوه ارائه آن است.

از جزئیات فنی دور شوید

اکثر متخصصان SEO فنی جستجوگرها را با چیزهایی که شخصاً در مورد آنها صحبت می کنند رتبه بندی می کنند ، اما تلاش برای فروش رهبری شرکت ها در مورد آنچه می توانید انجام دهید می تواند بزرگترین سقوط شما باشد.

حتی متخصصان سطح بالا سئو هنوز هم در برقراری ارتباط موثر با رهبری ، به ویژه مدیران عامل و تصمیم گیرندگان سطح بالا ، ناکام هستند.

آنها به جزییات شیرجه می زنند که به معنی لباس نیست – چیزهایی مانند:

     

  • پروفایل های پیوند
  •  

  • URL های متعارف
  •  

  • برچسب های ALT وجود ندارد

این اتفاق می افتد شما در فروش نیستید. شما در SEO هستید ، بنابراین طبیعی است که به آنچه می دانید تکیه کنید.

اما بحث فنی با شخص غیر فنی مانع فنی را ایجاد می کند. این زمان برای خیره کردن رهبری شرکتها با شرایط تجارت نیست. شما باید روی آنچه که با آنها آشنا هستید و آنچه را درک می کنند تمرکز کنید.

یعنی شما برای اثبات ارزش با داده ها ارتباط برقرار می کنید.

روندهای Hype و صنعت به معنای چیزی نیستند تا زمانی که با حاشیه رقابت و سودآوری شرکت مطابقت نداشته باشند. برای سرمایه گذاری در SEO ، شما نیاز به یک رویکرد محاسبه شده تر دارید.
سرمایه گذاری

مانند یک مدیرعامل فکر کنید

بسته به جایی که در زنجیره بزرگ سلسله مراتب شرکتها قرار دارید ، شما ممکن است استراتژی اصلی تجارت شرکت را بشناسید یا نشناسید.

اگر نمی دانید ، سپس پیدا کنید.

هرچه بیشتر درباره چگونگی و چگونگی رهبری فکر کنید ، بهتر می توانید پرونده خود را برای سرمایه گذاری بیشتر در SEO تنظیم کنید.

به طور کلی ، هرچه از چارت سازمانی بالاتر بروید ، رهبری با محوریت آینده بیشتر خواهد بود. اگر بهار باشد ، مدیر عامل شما در حال حاضر فکر خود را در مورد آنچه در سال آینده پیش بینی می شود و احتمالاً به موارد زیر است ، می کند.

زمینه ای برای بهبود رتبه و سرمایه گذاری SEO برای ماه آینده قرار نیست آنها را زیاد جابجا کند.

وقتی می خواهید سرمایه گذاری بیشتری انجام دهید ، بیش از یک سال از استراتژی ها و اهداف شرکت را بشناسید.

توصیه و فرصت هایی را برای آنها نشان دهید که چگونه می توانند اهداف رشد شرکت را در آن استراتژی حفظ کنند.

به دست آوردن مدیران در هیئت مدیره نشان دادن پیشرفت قابل ملاحظه در اندازه گیری هایی است که به خط آخر اهمیت دارند.

     

  • چگونه پیشرفت در رتبه SERP با ترافیک و دید ارتباط دارد؟
     
  • اثبات اثبات مقدار کمیرشد سریع در ترافیک منجر به تبدیل و درآمد بیشتر می شود

برای فروش آن به مقداری داده فقط نیاز دارید. این جایی است که شما شروع به بازی varsity سطح C-suite می کنید.

این به معنی ارجاع KPI ها و نقاط عطف مانند:

     

  • کلمات کلیدی هدفمند و موقعیت یابی SERP آنها
  •  

  • رتبه فعلی
  •  

  • چگونه URL ها در جستجو ظاهر می شوند
  •  

  • مقایسه رقابتی
  •  

  • رویدادهایی که می توانند بر عملکرد جستجو تأثیر بگذارند (مانند گذشته ، به روزرسانی های الگوریتم جستجوی گذشته)

به خاطر داشته باشید که با هر ارائه ، یک مدیر عامل همیشه از “چرا” سوال می کند. شما باید بر ارزش و نحوه چگونگی حل هر چه در ارائه نکات درد توجه کنید. این کار را با دقت انجام دهید.

کوتاه بودن در ارائه آن بسیار مهم است. ارزش ، فرصت ها و راه حل ها را با استفاده از قانون موسی ارائه دهید – ۲ اسلاید ، ۵ گلوله یا هر کدام کمتر (به قرص های فرمان فکر کنید).

راه حل

با ارائه داده های بیش از حد آنها را از ارزش ارائه شده خود منحرف نکنید.

حتی بهتر ، اگر بتوانید مهمترین اطلاعات را در یک صفحه ارائه دهید ، می توانید تمرکز آنها را روی مقدار حفظ کنید.

اهرم از دست دادن اهرم

آنها ممکن است رهبری سطح بالاتری باشند اما افراد نیز هستند و مردم احتمالاً نسبت به شروع رشد اقدام به جلوگیری از ضرر می کنند. دانشمندان این کار را از طریق مطالعات متعدد که شامل تحقیقات در مورد دوری از دست دادن با انسان و همچنین میمون ها بود ، ثابت کردند.

(من از ایجاد مقایسه با رهبری شرکتها و نخبگان در اینجا اجتناب خواهم کرد …)

نکته این است که مردم از از دست دادن متنفرند. اهرم آن از بین بردن ضرر مانند دیوانه است.

گم شدن ضرر یک تاکتیک بازاریابی متداول است که در هنگام ارائه اطلاعات برای هدایت تبدیل می باشد:

     

  • رویکرد به دست آورد: “این رویکرد در مورد صرفه جویی در مصرف انرژی ، ۳۵۰۰ دلار در سال را برای ما صرفه جویی می کند.”
  • دلار

     

  • رویکرد ضرر: “اگر ما از این روش صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده نکنیم ، ۳۵۰۰ دلار در سال از دست خواهیم داد.”

هیچ چیز در ریاضی تغییر نمی کند ، اعداد یکسان هستند ، اما شما با انجام نشدن سرمایه گذاری نشان می دهید چه چیزی را می توان از دست داد.

چیزی مثل:

هر روز ما در حال از دست دادن تجارت هستیم (رقیب) زیرا مشتریان ما می توانند به راحتی به جای ما برای جستجوی آنها (درج محصول / خدمات) به راحتی در جستجوی آنها بیابند. ما هر روز گم می شویم (داده های فروش / درآمد) را وارد می کنیم.

در اینجا مثالی از گم شدن ضرر به خوبی انجام شده است:

در سال ۲۰۱۲ تنها ۴۴٪ از خریداران با جستجوی آنلاین شروع به خرید کردند و از بین این افراد ۷۰٪ هنگام جستجوی محصولات ، روی لیست های ارگانیک از طریق Adwords کلیک می کردند. می توانید شرط بندی کنید که این اعداد امروز بسیار بیشتر است.

با وجود این ، حتی اگر رهبری از آن نوع داده ها آگاه باشد ، آنها هنوز هم اعتراض های مشترکی مانند:

     

  • سئو کار نمی کند
  •  

  • نتایج غیرقابل پیش بینی است
  •  

  • خیلی گران است
  •  

  • نیاز به تغییرات زیادی در وب سایت دارد

پاسخ هایی را برای اعتراضات متداول نسبت به شرکت خود آماده کنید تا هنگامی که این اعتراضات مطرح شد ، شما دارای نقاط پیشخوان محور داده هستید.

به نظر می رسد ضد تولید است ، اما اگر فرصت و نیاز به این کار را دارید ، برخی از داستان های ترسناک سئو را به اشتراک بگذارید. به نظر می رسد بسیار افراطی است ، اما می توانید فایده ای داشته باشید که در گذشته چه سازمان های دیگری مرتکب اشتباه شده اید ، سپس آنچه را باید برای اطمینان از این که در آینده برای شرکت شما اتفاق نمی افتد ارائه دهید ارائه دهید.

مثالهای زیادی وجود دارد که می توان از آن نتیجه گرفت ، مانند مجازات Google در سال ۲۰۱۱ که به J.C. پنی اعمال شد ، به دلیل فعالیتهای گسترده خرید آنها (که آنها را برای بهبودی بیش از ۹۰ روز طول کشید – ضربه قابل توجهی به دید و درآمد آنلاین).

اگر اعتراضاتی در مورد ماهیت غیرقابل پیش بینی SEO و مجازات های احتمالی وجود داشته باشد ، ارائه آگاهی در مورد این موضوعات و دانش روشن از بهترین شیوه های SEO می تواند ناراحتی پیرامون مفهوم را کاهش دهد.

یک تشویق کننده پیدا کنید

افراد دیگری در سازمان شما خواهند بود که مزایای سرمایه گذاری در سئو را درک می کنند. این شانس خوب است که کسی در تیم رهبری آگاهی داشته باشد یا به راحتی بتواند برای پشتیبانی از ایده ها و استراتژی های شما تبدیل شود.

آنها را در تیم خود قرار دهید. بیشترشما از ابتکار عمل خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید و فروش آن به مجموعه c راحت تر خواهد بود.

اگر نمی توانید شخصی را در تیم اجرایی پیدا کنید ، به دنبال سفیران سئو در بخش های دیگر باشید که بتوانند مفهوم را تقویت کنند ، از جمله:

     

  • سردبیران محتوا و تیم های نشر
  •  

  • تیم های رسانه های اجتماعی
  •  

  • بازاریابی منجر می شود
  •  

  • تیم های طراحی وب

برای حداکثر تأثیر ، روی کسانی که بیشترین گزارش را دارند و در تیم رهبری متولد شده اند ، متمرکز شوید.

برای شما مزایای SEO واضح است. برای مجموعه C شما ، شما ممکن است فقط یک مورد دیگر در بودجه باشید.

وقت خود را برای تهیه مناسب با استفاده از استراتژی های فوق بخاطر بسپارید ، و دیگر نیازی به نگرانی در مورد کار جستجوی مهم که انجام می دهید به عنوان آیتم خطی که بریده شده است نیست.

چگونه تیم اجرایی خود را متقاعد کرد که سرمایه گذاری بیشتری در SEO انجام دهد؟ نکته نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید: