یادگیری سئو – منبع نهایی

سئو

یادگیری SEO کاری است که هر کس می تواند انجام دهد. و بهترین بخش این است که شما می توانید این کار را عمدتاً به تنهایی انجام دهید تا زمانی که می دانید از کجا شروع کنید.

با داشتن منابع و ابزار مناسب می توانید به سرعت اصول اولیه بهینه سازی موتور جستجو را بیاموزید. سپس می توانید آنچه را که آموخته اید شروع به کار کنید و در راه کارشناسی شوید.

     

  1. چگونه موتورهای جستجو کار می کنند
  2.  

  3. راهنماهای یادگیری سئو
  4.  

  5. دوره های یادگیری سئو
  6.  

  7. کلاس های ویدیویی / صوتی
  8.  

  9. تحقیقات کلید واژه
  10.  

  11. پیوند ساختمان
  12.  

  13. بهینه سازی در صفحه
  14.  

  15. واژگان / واژگان
  16.  

  17. ابزارهای جستجوگرها
  18.  

  19. انجمن های بحث و گفتگو
  20.  

  21. منابع مداوم
  22.  

  23. قرائتهای ضروری
  24.  

  25. سئو سئو
  26.  

  27. عملکرد وب سایت
  28.  

  29. سئو / کنفرانس های دیجیتال
  30. دیجیتال

توجه: به خاطر داشته باشید که اگرچه شماره گذاری شده است ، این منابع به هیچ وجه سلسله مراتب نیستند. اطلاعات موجود در آنها غالباً مشابه است ، اگرچه بعضی از آنها جامع تر از سایرین هستند. توصیه می کنم تا آنجا که می توانید بسیاری از آنها را بخوانید ، تا درک کلی در مورد چگونگی بحث ، درک و تمرین سئو را داشته باشید.

۱ ٫ چگونه موتورهای جستجو کار می کنند

به عنوان بهینه ساز موتور جستجو ، ضروری است که شما بدانید که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند. به طور کلی ، احتمالاً با گوگل ، Yahoo! همکاری خواهید کرد. و موتورهای جستجو بینگ ، اما اگر شما بازارهای بین المللی مختلفی را هدف قرار می دهید ، ممکن است با Yandex ، Baidu و سایر SE ها نیز سر و کار داشته باشید. در زیر ، بهترین منابع را برای درک نحوه کار موتورهای جستجو ، معنی خزیدن و نمایه سازی ، و نحوه عملکرد سئو باید با این الگوریتم ها پیدا کنید.

۱ ٫ چگونه جستجو کار می کند – گوگل این داستان تصویری را ایجاد کرد که درک نحوه جستجو ، خزیدن و ایندکس کردن را بسیار آسان می کند. این نشانه های مهمی در مورد چگونگی استخراج اطلاعات از گوگل از فهرست آنها به منظور ارائه نتایج به نظر آنها برای نمایش داده های وارد شده برای شما مهم است.

۲ ٫ در داخل جستجوی – این اطلاعات را دقیق تر و دقیق تر درباره نحوه جستجو ، الگوریتم ها و آنچه انجام می دهند ، بررسی کنید و گوگل چگونه برای مبارزه با اسپم کار می کند تا فقط مناسب ترین موارد را به شما ارائه دهد تازه ترین نتایج این صفحه همچنین شما را به راهنمای Webmaster آنها هدایت می کند ، که اگر هدف شما یک رابطه دوستانه با الگوریتم های گوگل باشد ، اطلاعات اساسی را ارائه می دهند. در کل ، شما باید به وب سایت و مقالات پشتیبانی گوگل توجه زیادی کنید ، زیرا آنها اطلاعات حیاتی را به شما ارائه می دهند.

اسپم

۳ Help جستجوی راهنما از گوگل – در مورد انواع مختلف جستجو ، SafeSearch چیست (نکته: این توسط مت کاتس ایجاد شده است) ، جستجوی خاص موقعیت مکانی ، چگونگی جستجو با تصویر (مانند مخالف عبارات کلمات کلیدی) ، نحوه فیلتر کردن و تصحیح جستجوی خود ، و اساساً از عملکرد جستجوی گوگل تا حداکثر پتانسیل استفاده می کنید.

۶ Eng موتورهای جستجو – در این بخش توسط پیوندها و قانون ، توضیحات بسیار ساده ای در مورد موتورهای جستجو دریافت می کنید ، و به طور کلی اطلاعات عالی در مورد تاریخ موتورهای جستجو ارائه می شود.

۷- History تاریخچه موتور جستجو – موردی مانند یک موتور جستجوی موتور جستجو وجود دارد. اگر واقعاً کنجکاو هستید که موتورهای جستجو چگونه شروع شده اند ، تعداد آنها وجود دارد ، چه کاری قادر به انجام آن بوده اند و چگونه تکامل یافته اند ، این مقاله مفصل مانا از آسمان است.

۸ ٫ چگونه موتورهای جستجو کار می کنند – مایک گرهان مقاله نظری بزرگی را با عنوان “سیگنال های جدید به موتورهای جستجو” نوشت که در آن تفصیل آنچه که فکر می کردم بهترین است (خوانده شده “صادقانه ترین”) تاریخ اینترنت است. از آنجا که من برای اولین بار این راهنما را منتشر کردم ، پیوندهایی را به مقاله ارائه می دهمدر دسترس بود تا تغییر کند ، بنابراین من آنها را بدرستی به روز کردم. امسال به نظر می رسد که از بین رفته است ، و من پیوند یکی از مقاله های کوتاه او را در مورد نحوه کار موتورهای جستجو جایگزین کردم. با این حال ، من می خواهم خوانندگان هنوز هم درباره این مقاله بدانند ، شاید روزی دوباره زنده شود ، یا شاید بتوانید آن را پیدا کنید. من وبلاگ وی را نیز توصیه می کنم که پر از مقاله های عمیق است که امروزه هنوز مفید هستند ، اگرچه از سال ۲۰۱۴ به روز نشده است.

۹ FAQ سؤالات متداول در مرکز داده گوگل – برای درک کامل چگونگی عملکرد گوگل به عنوان موتور جستجو ، باید در مورد مراکز داده چندگانه آن اطلاعات کسب کنید. گوگل دارای مراکز داده در سراسر ایالات متحده است ، اما برخی نیز در اروپا واقع شده اند. این مراکز داده سرورهایی را که موتور جستجوگر برق را در خود جای داده اند – برخی با ذخیره سازی داده ها سروکار دارند ، برخی دیگر با تبلیغات خزنده ، نمایه سازی یا گوگل. تعداد دقیق آنها ناشناخته است ، زیرا گوگل برای جلوگیری از اطلاع رسانی در مورد تصمیمات رقبا کمی مخفی است. من این مقاله را ریچ میلر را به شدت توصیه می کنم ، که تمام حقایق شناخته شده + نظریه های موجود را در مراکز داده گوگل ارائه می دهد.

۱۰ ٫ خزیدن ، نمایه سازی و رتبه بندی گوگل – این سند از طرف گوگل Webmaster Central به متداولترین سؤالات پاسخ می دهد ، و موارد دیگر در مورد چگونگی خزیدن موتور موتور جستجو ، ایندکس و مرتب کردن صفحات و وب سایت ها. اگر علاقه مند به یادگیری سئو هستید ، با درک نحوه کار موتورهای جستجو – به ویژه گوگل- از پایین شروع کنید. با پایه و اساس کاملی از نحوه عملکرد جستجوی گوگل ، شما کاملاً آماده برای مقابله با تصمیمات دشوار SEO خواهید بود. همچنین ممکن است بخواهید این راهنمای سئوی فنی را برای خزیدن ، نمایه سازی و رتبه بندی نوشته شده توسط Paddy Moogan ، برای رویکردی متفاوت و برخی اطلاعات اضافی بررسی کنید. در حالی که راهنمایی گوگل فوق ممکن است بیشتر در آگاهی دادن به مسئولان وب به طور کلی متمرکز باشد ، راهنمای Paddy از دیدگاه SEO استفاده می کند.

۱۱ Al ورق تقلب در الگوریتم گوگل: Panda ، Penguin و Hummingbird – بخش بزرگی از انجام SEO آگاهی از الگوریتم های گوگل و درک نحوه تأثیر آنها بر جستجو و سایت شماست. همه چیز بسیار مرتب و عمیق توسط ماری هاین در این مقاله توضیح داده شده است. او شما را از تغییر الگوریتم ، آنچه را که هر یک از الگوریتم ها به تنهایی انجام می دهند ، و مهمتر از همه ، در صورت عدم تأثیر منفی از بروزرسانی algo ، چه کاری انجام می دهد ، به شما منتقل می کند. طبق معمول ، ارزش این را دارد که از نظرات درمورد مقالات منتشر شده از Moz بپرهیزید ، زیرا انجمن آنها همیشه نکات خوبی را مطرح می کند ، و بحث ها اغلب جنبه های پیچیده SEO و سایر موارد مرتبط با دیجیتال را روشن می کند.

۱۲ Guide راهنمای الگوریتم های مهم گوگل – این راهنمای کوتاه توسط مایکل مارتینز همچنین برخی از الگوریتم های گوگل را که شما باید در مورد آنها بدانید ، شامل موارد جدید دیگری مانند RankBrain را شامل می شود. و سایت مارتیز ، نظریه سئو ، را علامت گذاری کنید. این ایده خوبی است که هر از چندگاهی از آن دیدن کنید ، او درک بسیار خوبی از سئو دارد و رویکردی مستقیم به عمل دارد.

۱۳ ٫ راهنمای کامل مجازاتهای Google (هر دو کتابچه راهنمای کاربر و الگوریتمی) – در حالی که ما در فصل algo هستیم ، فکر می کردم باید این راهنمایی عالی را در مورد مجازات های اصلی گوگل اضافه کنید که باید از آنها دوری کنید ، کامل کنید. با نحوه بازیابی در صورت برخورد به سایت شما. مقاله نیل پاتل به شما کمک می کند تا راه حل مشکل جریمه را بیابید ، یا یاد بگیرید که چگونه از سایت خود در برابر مجازات ها محافظت کنید و به جای ترس از آنها ، با الگوریتم ها کار کنید.

راه حل

۱۴ ٫ ورق تقلب نهایی الگوریتم گوگل – آنچه بسیاری از مقالات و راهنماهای نیل پاتل را بسیار عالی می کند ، و نه فقط برای جستجوگرها مبتدی ، این است که آنها غالباً گام به گام ، چگونه می گیرند رویکرد به سوژه ها یا تاکتیک های SEO که در غیر این صورت درک یا حل آن مشکل است. این یک دانش عملی سئو عملی در دست شما است ، مانند این برگه تقلب در جلبک های گوگل که حتی با کوچکترین ، اما مهمترین تأثیر این الگوریتم ها ، شما را با آن روبرو می کند.

۲ Gu راهنماهای یادگیری سئو

برای اینکه هرچه ممکن است آموزش خود را به کلاس های مرحله به مرحله نزدیک کنید ، باید با یکی از راهنمایان جامع تر که به صورت آنلاین موجود است شروع کنید. موارد زیر اولین گام های خود را برای ورود به دنیای SEO ارائه می دهد و شما را با اصطلاحات و مفاهیمی مهم که در طول کار خود استفاده خواهید کرد ، آشنا می کنیم.

شما می توانید سئو را با استفاده از این راهنماها کاملاً خوب بیاموزید ، اما در کل باید به منابعی که در هر گروه ذکر شده ام بپردازم تا بتوانید درک عمیقی از این زمینه داشته باشید.

۱۵ Guide راهنمای مبتدی Moz برای سئو – هر سئو تازه کار ، یا هر کسی که می خواهد درباره این زمینه بیاموزد ، باید به این راهنما بپردازد ، که شما را از طریق تمام اصول اولیه سوق می دهد. این راهنما با کمی تقسیم به سبک اینفوگرافیک ، اطلاعات را در کپسول های قابل هضم آسان تجزیه می کند. همچنین می توانید برای مطالعه بیشتر ، صفحه یادگیری سئو آنها را نشانک کنید ، جایی که در ساختمان پیوند ، رسانه های اجتماعی ، منابع پیدا خواهید کرد ودسترسی به دوره ها و مقالات بسیار بیشتری – که اکثر آنها رایگان است.

۱۶ “” سئو چیست؟ “موتور موتور جستجوگر زمین – با کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو ، متوجه خواهید شد که Land Engine Search یکی از منابع با ارزش برای اطلاعات و اخبار است. ممکن است دوست دارید در خبرنامه آنها مشترک شوید یا وب سایت آنها را از نزدیک برای گزارش در مورد گوگل و صنعت بهینه سازی SE دنبال کنید. راهنمای SEO آنها بسیار خوب تقسیم شده و توضیح داده شده است ، و توصیه های عملی زیادی را ارائه می دهد که می تواند برای مبتدیان و افراد جوان نیز مفید باشد. آنها همچنین به جدول دوره ای عوامل مؤثر در جستجوگرها بسیار افتخار می کنند ، که آنچه از نظر آنها مهمترین عناصر بهینه سازی است را ذکر می کند.

۱۷ Guide راهنمای ۷ روزه SEOBook – SEOBook کار بسیار خوبی را انجام می دهد که دلیل و چگونگی بهینه سازی موتور جستجو را توضیح می دهد. این راهنمای SEO برای مبتدیان برای اولین گامهای شما در درک آنچه با آنها سر و کار دارید عالی است. درسهایی که در اینجا می یابید کاربردی و بصورت صریح و ساده ارائه می شود ، به گونه ای که حتی تازه کارها نیز می توانند مشکل چیزها را بدست آورند. اطلاعاتی که در مورد SEOBook می یابید همیشه مرتبط ، بی طرفانه و تا حدی است ، بنابراین می توانید برای یادگیری هرگونه اخبار یا بروزرسانی در مورد گوگل و سئو ، به مقاله ها و پست های آنها تکیه کنید.

۱۸ Guide راهنمای پیشرفته برای جستجوگرها – این راهنما در مورد سئو ، نوشته شده توسط نیل پاتل (بنیانگذار Quick Sprout) استراتژی های مهمی را ارائه می دهد که می توانید برای عملی کردن استفاده کنید. در حالی که این کار با سئو های پیشرفته انجام شده است ، هرکسی می تواند نسبت به کار بهینه سازی در حال انجام است. مطالب بسیار ساختار یافته و مثال زده شده است ، بنابراین شما باید بتوانید دستورالعمل ها را حتی با حداقل تجربه دنبال کنید.

۲۱ Guide راهنمای بهینه سازی موتور جستجوگر گوگل – بهتر از این نمی شود: یک راهنمای جامع ، کاملاً ساختارمند ، به خوبی توضیح داده شده و مثال زدنی از جستجوگرها درست از دهان اسب! گوگل این راهنمای داخلی را برای خدمت به کارمندان خود ایجاد کرده است ، اما برای هرکسی که به دنبال انجام بهینه سازی در وب سایت های خود است ، به همان اندازه با ارزش است. در اینجا ، شما به راستی بهترین (مثلاً تأیید شده توسط گوگل) مورد نیاز خود را به کار خواهید گرفت تا شانس خود را در رتبه بندی در نتایج برتر گوگل افزایش دهید.

۲۲ Cou دوره بازاریابی دیجیتال Google – گوگل به لطف موتور جستجوی قدرتمند خود ، بلکه از طریق محتوای داخلی تولید شده ، یکی از بهترین منابع اطلاعاتی نیست. در حالی که ممکن است در زمینه الگوریتم های ارائه دهنده خدمات اطلاعاتی ناچیز باشند ، آنها داده ها و پشتیبانی بسیار خوبی را در زمینه های دیگر ارائه می دهند – به طور کلی کاربران ، مدیران وب ، SEO SEO ، بازاریابان و افراد تجاری. این دوره بازاریابی دیجیتال باید به شما یاد دهد که چگونه و چه راهکارهایی را باید بکار بگیرید تا بتوانید بخش موفقی از بازاریابی قرن ۲۱ (آنلاین) باشید.

۲۳ Guide راهنمای نهایی برای جستجوگرهای بینگ – بیشتر آنچه شما در مورد بهینه سازی موتور جستجو آموخته اید به گوگل مربوط می شود ، زیرا محبوب ترین موتور جستجو است. با این حال ، بسیاری از سئو می توانند با موتورهای دیگر نیز کار کنند. برجسته در TechTage ، این مقاله توسط Rohit Palit بینشی عالی در بهینه سازی دومین موتور جستجوگر مهم ارائه می دهد.

۲۴ ٫ SEO برای وبلاگ نویسان – این پست توسط اشلی فاولز به اهمیت SEO در تبلیغ مطالب و وب سایت / وبلاگ شما بطور پیش فرض پرداخته است. این کار بر روی ایجاد محتوای استثنایی به منظور جلب توجه ، پیوندها ، نشانک ها ، لایک و مانند آن تمرکز دارد ، اما همه این موارد از طریق دیدگاه SEO. نکاتی که برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، بهینه سازی روی صفحه ، پیوند و ایجاد رابطه وجود دارد ، شما را در طرز فکر مناسب برای تولید محتوا قرار می دهد تا هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو با کیفیت ملاقات کنند.

۲۵ list فهرست جستجوگرها – این لیست چک کوتاه و تا به امروز برای همه بهینه سازان مبتدی که می خواهند اطمینان حاصل کنند که عناصر مهم تر سئو در وب سایت هایشان وجود دارد ، بسیار مفید خواهد بود. می توانید آن را با مقاله دیگر Ian Cleary در مورد عوامل رتبه بندی سئو جستجو کنید و بنابراین یک راهکار اساسی برای خنثی کردن تلاش های خود داشته باشید.

۲۶ ٫ نکاتی درباره وردپرس سئو – WordPress یکی از این موارد استبهترین سیستم عامل های وبلاگ نویسی برای شروع حضور آنلاین خود ، به ویژه اگر نمی توانید در یک دامنه پرداخت شده برای سایت خود سرمایه گذاری کنید. این بسیار دوستانه از نظر SEO ، اما مهمتر از همه ، سازگار با وب مستر است ، بنابراین مبتدیان می توانند به راحتی و با موفقیت به آن شیرجه بزنند. اگر این چیزی است که شما برای سایت خود انتخاب می کنید ، پس ارزش آن است که به این راهنمای کامل مقاله که توسط مت بانر در کنار هم قرار گرفته است ، نگاهی بیندازید. در آن ، شما می توانید نکات عملی در مورد تمام جزئیات مورد نیاز برای کار در اطراف برای بهینه سازی موتور جستجو و برای کاربران دریافت کنید.

سرمایه گذاری

۲۹ سئو سئو تجارت الکترونیک: راهنمای قطعی – برای کسانی که شما علاقه مند به یادگیری سئو برای تجارت الکترونیک هستید ، این راهنمای اختصاصی را که توسط برایان دین نوشته شده توصیه می کنم. شما نیاز دارید تا بر کلمات کلیدی متمرکز بر تبدیل یا اصطلاحات جستجو که بیانگر قصد خریدار است ، توجه کنید ایجاد محتوا ، پیوندها ، ترافیک و سایت و مرجع عمومی برند نیاز به رویکرد متفاوتی برای سایت های تجارت الکترونیکی دارد و این راهنما برای آموزش آنچه باید انجام دهید و از همه مهمتر نحوه انجام آن کاملاً کامل است. در مورد تحقیق و هدف قرار دادن کلمات کلیدی ، ردیابی رقبا ، معماری سایت ، جستجوگرها در صفحه ، لینکهای داخلی ، SEO فنی ، بازاریابی محتوا ، حسابرسی سایت و موارد دیگر کسب خواهید کرد.

بازاریابی محتوا

۳ ٫ دوره های یادگیری سئو

مشکلی که در زمینه SEO وجود دارد این است که شما نمی توانید برای یادگیری آن به هر مدرسه بروید (مگر اینکه در مناطق خاصی از ایالات متحده زندگی کنید). اینترنت صدف شماست ، اما ابتدا باید چاقوی صدف خود را پیدا کنید. برای مبتدیان دشوار است که بدانند از کجا شروع کنند. علاوه بر این ، هر آنچه را که در وب می خوانید قابل توجه یا واقعاً در آموزش نحوه SEO سایت نیست.

مشکلی

با این وجود ، دوره های زیر بهترین شرط بندی شما در یک آموزش کامل است. تصمیم بگیرید که چقدر سریع می خواهید خوب شوید ، بلکه به یک کلاس متکی نیستید تا همه چیزهایی را که می دانید به شما یاد بدهیم. برخی از این دوره ها حتی هنگام فارغ التحصیلی مجوز یا دیپلم نیز ارائه می دهند ، بنابراین شانس بهتری برای استخدام در این رشته یا جذب مشتری خواهید داشت.

استخدام

۳۳ Training آموزش بازاریابی دیجیتال – این دوره ها ، که توسط جف Sauer ایجاد و ارائه شده اند ، بسیار ارزشمند هستند زیرا در توضیح گوگل Analytics متمرکز شده اند – ابزاری که ، همانطور که می بینید ، برای کار SEO اساسی است. . دوره ها هزینه ای را پرداخت می کنند ، اما می توانید قبل از خرید ، بررسی کنید که چقدر آنها برای شما مهم است ، زیرا پیش نمایش هر کلاس را دریافت می کنید. با این وجود ، آنها در سطح تقسیم می شوند ، بنابراین آموزش مبتدی ممکن است در واقع به نفع شما باشد.

۳۵ ٫ Tutorialspoint آموزش SEO – اگرچه کمی ساده است ، اما این آموزش بسیار مورد توجه است و با پاک کردن مهمترین اصطلاحاتی که برای آشنایی با آنها لازم است ، شروع می شود. با این حال توجه داشته باشید که این احتمالاً مدتی قبل نوشته شده بود ، و در دنیای SEO ، این می تواند به معنای از بین رفتن اهمیت بسیاری باشد. به عنوان مثال ، در برخی مقطع ، آموزش به اهمیت افزودن توضیحات کلمات کلیدی متا اشاره می کند ، چیزی که همه سئو های خوب می دانند دیگر معتبر نیست. رئیس تیم وب اسپم ، مت کاتس توضیح می دهد که چرا گوگل از برچسب کلیدی کلیدی استفاده نمی کند. همچنین باید بررسی کنید که گوگل در رتبه بندی وب سایت خود از چه برچسب های متا استفاده می کند. نمونه دیگر مطالب منسوخ شده ، مراجعه به آموزش به ابزار گوگل Keyword است که مدتها پیش کلید واژه کلید واژه شده است.

۴۱ ٫ آیا به سئو نیاز دارید؟ – گوگل توضیح می دهد که مشتریان هنگام جستجو برای استخدام SEO باید از چه سؤال کنند. مقاله به شما به عنوان بهینه ساز در مورد مسئولیت ها و تعهدات شما بینش خوبی می دهد ، و شاید شما را به سمت مناطقی جهت یادگیری که فکر نمی کرده اید به آموزش خود بیفزایید هدایت کنید.