بهینه سازی جستجوی محلی ساده

سئو

آیا به دنبال یک برنامه عملی ساده برای بهینه سازی مشاغل محلی خود برای جستجو هستید؟ در این مقاله من به ویژگیهای بهینه سازی جستجوی محلی خواهم پرداخت و سعی می کنم تصویری جامع از آنچه هست و چگونه باید جستجوی محلی برای دستیابی به بهترین نتیجه ها را برای شما ایجاد کند.

شروع کنیم!

چه زمانی یک جستجوی جستجو به عنوان “جستجوی محلی” معرفی می شود؟

برای کاربران متوسط ​​، جستجوی محلی معمولاً به این موارد ترجمه می شود:

جستجوی جستجو: [صندلی رستوران]

نتایج جستجو: لیست گوگل Map

اما در واقع ، یک جستجوی جستجو محلی خواهد بود حتی اگر نام آن را شامل نشود و نتایج حاصل از آن می تواند هم ارگانیک باشد ، هم نقشه ها و هم نوع دیگری. چندین سناریو نتایج جستجوی محلی را ایجاد می کنند:

     

  • جستجوی محلی – عبارت نوع ۱:

[کلید واژه + مکان]

هنگامی که پرس و جو دارای موقعیت مکانی مشخص شده باشد ، هدف محلی جستجوگر صریح است و موتور جستجو تمام نتایج مربوط را به مکان مشخص شده محدود می کند.

مثال: [صندلی صندلی رستوران]

با این حال ، از آنجا که تشخیص خودکار محل جستجوگر امکان پذیر است ، می توان دو حالت مختلف را برآورده کرد:

     

    •  

      •  

        •  

          •  

            •  

              •  

              • مکانی که به طور خودکار توسط موتور جستجو تشخیص داده می شود ، همان مکان از پرس و جو است

پرس و جو: [صندلی صندلی رستوران]

جستجوگر واقع در: سیاتل

     

  • مکانی که به طور خودکار توسط موتور جستجو تشخیص داده می شود متفاوت از محل سؤال است >

پرس و جو: [صندلی صندلی رستوران]

جستجوگر واقع در: نیویورک

نتایج محلی بازیابی شده در هر یک از این موارد ممکن است متفاوت باشد ، زیرا موتور جستجو می تواند هدف جستجوگر را متفاوت درک کند و از سیگنال های مختلفی برای رتبه بندی نتایج استفاده کند. به عنوان مثال ، موقعیت مکانی فیزیکی ممکن است در تعیین نتایج برای نوع اول پرس و جو نسبت به حالت دوم نقش بیشتری داشته باشد ، زیرا جستجوگر به وضوح بیشتر به مجاورت علاقه دارد تا اقتدار.

     

  • جستجوی محلی – عبارت نوع ۲:

[کلید واژه]

برای برخی از نمایش داده شد ، مانند [هتل ها] ، [کرایه اتومبیل] یا [رستوران ها] گوگل این توانایی را دارد که قصد محلی جستجوگر را بشناسد و بفهمد و نتایج محلی را بازیابی کند ، تنظیم شده به محلی که به طور خودکار تشخیص داده شده است.

مثال: [رستوران ها]

واقعیت: جستجوهای محلی ۲۴٪ از سؤالات گوگل را تشکیل می دهند ، هم در موبایل و هم در رایانه شخصی. – مطالعه توسط Chitika ، ۵ اکتبر ۲۰۱۲

موبایل

نقشه ها در برابر نتایج ارگانی

برای یک پرس و جو محلی ، نتایج نمایش داده شده توسط گوگل می تواند مخلوط شود: لیست های ارگانیک ، لیست های محلی گوگل+ (نقشه ها) ، تصاویر ، اخبار یا هر نوع دیگر. این بدان معناست که ، در صورت بهینه سازی مناسب ، وب سایت شما می تواند رتبه بندی شده برای جستجوهای محلی نه تنها با صفحه محلی گوگل+ شما ، بلکه همچنین ارگانیک شود.

این منطقی است که در این مرحله از خود بپرسید: آیا رتبه بندی ارگانیک در جستجوهای محلی نسبت به عنوان یک نقشه در معرض نمایش بهتر وب سایت من است؟

خوب ، این قابل بحث است

در حالی که برخی متوجه شده اند که وقتی نتایج محلی ذکر شده است ، کاهش میزان ترافیک وب سایت را نشان می دهد ، چندین آزمایش ردیابی چشم انجام شده در گوگل SERPs نشان می دهد که تمرکز بیشتر روی لیست های محلی بوده است.

اما خبر خوب این است که شما نیازی به انتخاب بین رتبه های محلی یا ارگانیک را ندارید. وقتی صفحه شغلی محلی گوگل+ خود را تنظیم می کنید ، از شما خواسته می شود صفحه ای از وب سایت خود را به صفحه محلی گوگل+ اختصاص دهید. اگر برای رتبه بندی ارگانیک صفحه دیگری از وب سایت خود نسبت به صفحه تنظیم شده در صفحه + گوگل محلی محلی خود ، بهینه سازی می کنید ، ممکن است خوشبخت باشید که رتبه بندی هر دو صفحه را در همان صفحه نتایج داشته باشید.

با صفحه کسب و کار محلی گوگل+ خود

رتبه بندی کنید
دستورالعمل های کیفیت گوگل Places در مورد اینکه سرویس آنها برای چه کسانی است و قوانین استفاده از آن بسیار مشخص است. فقط در صورتی که واقعاً عملیات در آن آدرس را انجام دهید ، می توانید یک پین را روی نقشه گوگل برای شغل خود قرار دهید.

از منحصر به فرد بودن لیست خود اطمینان حاصل کنید

داشتن چندین لیست گوگل Maps برای همان مشاغل ، نقض دستورالعملهای کیفیت مکانهای گوگل است. بنابراین ، قبل از ایجاد صفحه جدیدی برای مشاغل خود ، بهتر است مطمئن شوید که هنوز کسی ایجاد نشده است.

اگرچه ممکن است شگفت آورکننده به نظر برسید ، بیشتر اوقات مشاغل دارای صفحات محلی گوگل+ هستند که بطور خودکار ایجاد می شوند ، نه توسط صاحبان آنها بلکه توسط گوگل. این امر به این دلیل اتفاق می افتد که گوگل با هدف ارائه بهترین خدمات نقشه ، اطلاعات مفیدی را جمع می کنددر مورد مشاغل محلی بصورت آنلاین قادر است و از آن استفاده کند تا نتایج مرتبط را برای کاربران خود به ارمغان آورد.

گوگل این داده ها را از کجا دریافت می کند؟

هیچ تفاوتی با بینگ یا یاهو ندارد ، علاوه بر بانک اطلاعاتی تجاری خود ، Google اطلاعات کسب و کار را از منابع مختلفی جمع می کند. در میان این منابع ، Infogroup ، Acxiom و Localeze اصلی هستند در حالی که شرکت های دیگری مانند Yellowpages.com و Superpages.com گرچه ثانویه هستند ، اما هر دو ماه یکبار نیز تازه ها را به موتورهای جستجو ارسال می کنند.

برای کشف لیست های موجود در شغل خود ، کافی است جستجوی نام کسب و کار خود را انجام دهید. اگر می خواهید بررسی مجدد کنید ، می توانید برای شماره تلفن ، شهر و ترکیب های خود جستجوهای دیگری نیز انجام دهید.

اگر چندین لیست برای مشاغل خود پیدا کردید ، برای رعایت دستورالعمل های گوگل ، باید همه آنها را ادعا کنید و فقط یکی را نگه دارید. با این حال ، قبل از حذف صفحات غیر ضروری ، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات موجود در این صفحات به صفحه ای که شما نگه داشته اید یا غیر ضروری منتقل شده است.

اگر مشاغل من چندین دفتر در همان شهر داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟

شما مجاز به ایجاد تعداد صفحات گوگل+ محلی به عنوان دفاتر تجاری شما در یک شهر هستید ، بدون اینکه بخاطر داشتن صفحات تکراری مجازات شوید. با این وجود ، باید اطمینان حاصل کنید که هر صفحه به طور خاص برای ارائه و ارتقاء موقعیت مکانی خاص فیزیکی طراحی شده است. برای مکان خاص می توانید عکس ، راهنمایی به مکان ، پیشنهادات و بررسی های ویژه را درج کنید.

واقعیت: جستجوی محلی مبتنی بر برنامه تقریباً در دو سال گذشته دو برابر شده و از بازارهای پیام کوتاه و مرورگر فراتر رفته است. به طور خاص ، از جستجوگرهای تلفن همراه که می گویند از برنامه ها برای جستجوی مشاغل محلی استفاده می کنند ، ۳۵٪ از گوگل Maps استفاده می کنند. – ششمین سالانه ۱۵miles / Neustar Localeze مطالعه جستجوی محلی استفاده شده توسط comScore ، ۲۸ مارس ۲۰۱۳

صفحه محلی گوگل+ خود را تنظیم کنید

اگر نمی توانید لیست موجود در تجارت خود را در گوگل+ پیدا کنید ، پس ابتدا باید یک مورد ایجاد کنید.

پس از تنظیم صفحه محلی گوگل+ خود باید اطمینان حاصل کنید که به درستی برای جستجو بهینه شده و در صورت یافتن نتایج جستجو توسط مراجعین احتمالی ، به درستی انجام می شود. و در اینجا یک لیست چک سریع وجود دارد که به شما کمک می کند همه چیز را بپوشانید:

نام تجاری

طبق دستورالعمل های گوگل ، این دقیقاً باید همانگونه که در جهان آفلاین ظاهر می شود ، نام تجاری شما باشد. برای جلوگیری از هرگونه تعارض با گوگل ، توصیه می شود در برابر افزودن هرگونه کلید واژه یا موقعیت مکانی به نام تجاری خود مقاومت کنید.

شرح کسب و کار

اگرچه توضیحات کسب و کار در نتایج ناگهانی گوگل برای نتایج جستجوی محلی نمایش داده نمی شود ، این شانس شماست که تجارت خود را به مشتری های بالقوه خود تحویل دهید ، بنابراین حتی در مورد جستجوی آن فکر نکنید. تمام تلاش خود را کنید تا آن را قانع کننده جلوه دهید.

دسته بندی

حداکثر ۵ دسته ، مربوط به شغل خود را انتخاب کنید ، به همان ترتیبی که مایلید در صفحه خود نمایش داده شود. پیشنهادهایی که Google به شما می دهد بسیار دقیق است بنابراین می توانید در آنجا الهام خوبی پیدا کنید.

آدرس

دو مورد اساسی که باید در اینجا مورد توجه قرار دهید وجود دارد:

     

  • این باید یک آدرس REAL باشد. اگر آدرس کسب و کار شما مجازی باشد ، Google می تواند حذف و به حالت تعلیق درآید. اگرچه داشتن آدرس مجازی هنوز هم می تواند کار کند ، اما بسیار غیرقابل مشاهده است.
  •  

  • حتما آدرس کامل خود را مشخص کنید ، در غیر این صورت می تواند بی فایده باشد. هیچ کس نمی تواند فروشگاه شما را تنها با بخشی از آدرس شما پیدا کند و مشتریان شما گم شوند.

علاوه بر این ، مطمئن شوید که از دستورالعمل های ورود به آدرس گوگل پیروی می کنید تا اطمینان حاصل کنید که تجارت شما به درستی در گوگل Maps نمایش داده شده است و روند تأیید صحت اجرا می شود.

وب سایت

این صفحه فهرست شما ضروری نیست. شما می توانید هر صفحه از وب سایت خود را که مربوط به آن مکان است ، تنظیم کنید ، در نظر داشته باشید که اگر در جستجوی محلی نیز قصد رتبه بندی ارگانیک را دارید ، دو صفحه باید متفاوت باشند.

شماره تلفن

با درج شماره تلفن در صفحه مشاغل محلی گوگل+ خود به عنوان یک سیگنال اعتماد هم برای گوگل و هم برای انسان ظاهر می شود. با این حال ، برای انسان ها فقط هر شماره تلفنی انجام نمی شود. برای این کار شما به یک شماره محلی احتیاج دارید که مردم به آنها اعتماد کنند و استفاده از آن را راحت پیدا کنند. شارژ صورتحساب تلفنی آنها فقط برای تماس با شما شاید برای مشتریان بالقوه شما ایده ای بسیار عالی به نظر نرسد.

توجه داشته باشید: مهم است که نام ، آدرس و شماره تلفن شما (NAP) در وب سایت شما و صفحه گوگل+ Places سازگار باشد.

اگر شغل خود را در چندین مکان اداره می کنید و چندین صفحه کسب و کار محلی گوگل+ با آن مرتبط هستید ، پس از آن همه چیز تغییر می کند. اگرچه ممکن است شما وسوسه شوید از یک شماره تلفن مرکزی برای همه مکان های خود استفاده کنید ، اما این امر غیر ضروری به نظر می رسدatural و spammy در گوگل. اگر به آن فکر کنید ، به طور طبیعی هر مرکز تجاری شماره تلفن همراه خود را با پرسنل اختصاصی در منطقه مربوطه ارائه می دهد.

با این وجود اگر تصمیم به شماره تلفن مرکزی دارید ، بهترین راه حل این است که شماره تلفن را برای هر مکان تنظیم کنید و آنها را به شماره مرکزی منتقل کنید.

راه حل

ساعت کاری

ساعتهای کاری مشابه با ذکر شماره تلفن ، یک سیگنال اعتماد اساسی است. حتماً آنها را لیست کرده و به روز کنید.

تصاویر و فیلم ها

شما مجاز به آپلود ۱۰ تصویر برای یک صفحه تجاری محلی گوگل+ هستید. اگرچه اجباری نیست ، حداقل باید تصویر پروفایل خود را با آرم تجاری یا دفتر مرکزی خود تنظیم کنید. در هر صورت ، مهم است که افراد به سرعت کسب و کار شما را از عکس نمایه تشخیص دهند.

تصویر نمایه مربع شما باید بزرگتر از ۲۵۰ × ۲۵۰ اما کمتر از ۱۰۲۴ ۱۰ ۱۰۲۴ و زیر ۱MB باشد.

اگر فقط یک تصویر یا کمتر بارگذاری کنید ، گوگل نقشه موقعیت مکانی شما را به عنوان عکس جلد در صفحه محلی شما نشان می دهد.

بررسی

از آنجا که بررسی ها و رتبه بندی ها به طور مستقیم از قطعه جستجو در دسترس هستند ، تأثیر آنها بر ترافیک جستجوی محلی شما بسیار مهم است. اما گرفتن این موارد بسیار دشوار است.

بررسی ها فوراً نمایش داده نمی شوند. اینها قبل از ظاهر شدن توسط Google فیلتر می شوند ، بر اساس نحوه ارزیابی داوری توسط گوگل (بسته به تعداد دفعات بررسی ، انواع آنها ، سابقه حساب و غیره). اگر داور جدید باشد ، بررسی های وی تا زمانی که فعال تر شود فیلتر می شوند.

همچنین ، بررسی های ناشناس امکان پذیر نیست. برای ترک بررسی ، باید یک حساب گوگل+ داشته باشید (باید ثبت نام کنید) با نام و تصویر کامل.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید اینست که ، شما نمی توانید به خاطر ترک نظر در صفحه محلی + گوگل محلی خود ، به مشتریان خود پاداش دهید. بررسی های درخواست شده همچنین نقض دستورالعمل های گوگل است. همچنین ایستگاه های بازبینی یا کیوسک های مستقر در محل کار شما دلسرد می شوند.

نقل قولها

کمیت اما بیشتر از همه ، اختیارات و قوام استنادها برای مشاغل محلی شما از جمله عوامل برتر رتبه بندی جستجوی محلی است. برای اینکه مطمئن شوم همه چیز لازم برای شروع استناد به مشاغل محلی خود را دارید ، بگذارید چند اصطلاح را روشن کنم:

– ذکر نام تجاری در نزدیکی آدرس ، شماره تلفن یا هر دو (NAP). مورد استفاده موتورهای جستجوگر برای اندازه گیری دقت و محبوبیت کسب و کارها در فهرستهای آنها.

استناد به ساختار – نام یک نام تجاری و آدرس و / یا شماره تلفن در یک وب سایت IYP (صفحات زرد اینترنت) یا وب سایت دایرکتوری. استنادهای ساختاری ممکن است در میکروفرمات hCard کدگذاری شده باشد یا نباشد ، اما به طور معمول در نوعی الگویی ظاهر می شود که خواندن عنکبوت های موتور جستجو آسان است. با یک استناد بدون ساختار تفاوت دارد ، که ممکن است به عنوان یک مرجع یک طرفه در یک وبلاگ یا وب سایت های دیگر ارتباط برقرار کند.

استناد بدون ساختار – ذکر نام کسب و کار و آدرس و / یا شماره تلفن در وب سایت که یک سایت IYP یا فهرستهای سنتی دیگر نیست که حاوی لیست های استاندارد برای بسیاری از مشاغل دیگر است . نمونه هایی از این مقاله می توانند یک روزنامه یا مقاله مجله ، وبلاگ بیش از حد موضعی یا نمایه رسانه های اجتماعی باشند.

> – نوع خاصی از کد وب سایت (میکروفرم) که به موتورهای جستجوگر اجازه می دهد تا نام ، آدرس و شماره تلفن یک تجارت را از مطالب دیگر در یک صفحه وب تشخیص دهند. >

بنابراین ، کاری که شما باید انجام دهید این است که در بیشتر سایتهای مربوطه ثبت شوید (اما کمتر از صفحات و فهرستهای اصلی زرد) و تمرکز روی قوام.

رتبه بندی ارگانیک در جستجوی محلی

برای اینکه وب سایت شما برای یک جستجوی محلی توسط گوگل پیدا شود و به صورت ارگانیک درج شود ، باید هم برای کلید واژه و هم برای مکان جستجو مرتبط باشد. به عبارت دیگر ، برای کلمات کلیدی معمولی مربوط به صنعت شما باید بهینه سازی شود و همچنین قادر به ارسال سیگنالهای موقعیت مکانی قوی باشد.

در اینجا نکاتی را که می خواهید لمس کنید برای اطمینان از اینکه وب سایت شما سیگنال های مکان ثابت را به موتورهای جستجو می فرستد:

پسوند دامنه

داشتن یک پسوند دامنه خاص برای کشور ، یک سیگنال قدرتمند است که تجارت با منطقه جغرافیایی خاصی در ارتباط است. به عنوان مثال ، فقط منطقی به نظر می رسد که وب سایت www.mecanic.ro برای رومانیایی ها مهمتر از www.mecanic.com باشد (همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، “مکانیک” کلمه رومانیایی “مکانیک” است).

اما اگر سایت شما دامنه خنثی دارد (.com ، .org ، .net) ، می توانید یک هدف جغرافیایی برای وب سایت خود از حساب گوگل Webmaster Tools خود ، در زیر تنظیمات-> تنظیمات سایت-> هدف جغرافیایی تنظیم کنید. این به Google می گوید که وب سایت شمادارای محتوا برای کاربران در یک منطقه جغرافیایی خاص است و به تعیین نحوه نمایش وب سایت شما در نتایج جستجوی جغرافیایی کمک می کند.

اما اگر مشاغل شما در کشورهای مختلف دارای مکانهای مختلف است ، توصیه مت کاتس برای اداره چندین مکان ، ایجاد صفحه وب برای هر فروشگاه است که آدرس فروشگاه ، شماره تلفن ، ساعات کار و غیره را با آدرس های اینترنتی منحصر به فرد برای هر مکان و نقشه سایت HTML برای اشاره به این صفحات با پیوندهای HTML معمولی.

بهینه سازی صفحه برای جستجوی محلی

اصول اصلی که در مورد بهینه سازی منظم در صفحه اعمال می شود ، در مورد بهینه سازی جغرافیایی نیز کاربرد دارد. بنابراین ، به عناوین و توضیحات متا توجه ویژه ای داشته باشید و حتما مکان خود را نیز در محدودیت های ۷۰/۱۶۵ کاراکتر ادغام کنید.

علاوه بر این ، باید اطمینان حاصل کنید که آدرس کسب و کار شما با یک متن ساده در یک یا چند صفحه از وب سایت شما قابل مشاهده است. این کار به هر دو ربات و انسان امکان می دهد تا تجارت شما را با موقعیت جغرافیایی مرتبط کنند. به عنوان مثال ، یک راه حل مناسب این است که آدرس خود را به صفحه وب سایت یا صفحه تماس خود اضافه کنید.

داده های ساخت یافته

اگرچه هنوز یک استاندارد نیست ، اما نشانه گذاری معنایی یک روش معمول است و به فرمت کردن اطلاعات وب سایت اشاره دارد به گونه ای که موتورهای جستجو بتوانند به سرعت اطلاعاتی مانند نام تجاری یا آدرس را شناسایی و درک کنند.

در درجه اول ، داده های ساختاری توسط موتورهای جستجو برای تولید قطعه های غنی استفاده می شوند. با این وجود ، با کمک به گوگل و سایر موتورهای جستجوگر ، محتوای وب سایت خود را درک می کنید ، نه تنها به آنها اجازه می دهید وب سایت خود را با اطلاعات مربوطه در نتایج جستجو (بررسی ، ساعت کاری ، رویدادها) ارتقا دهند ، بلکه بهتر می شوید قرار گرفتن در معرض نمایش داده شدگان جستجوی محلی.

اجرای داده های ساخت یافته بسته به نوع نشانه گذاری داده های ساخت یافته ای که برای استفاده انتخاب می کنید ، نیاز به اضافه کردن چند خط اضافی به کد HTML سایت شما دارد: میکروودیتاها ، میکروفرماتها یا RFDa.

بهینه سازی خارج از صفحه برای جستجوی محلی

بهینه سازی صفحه غیرفعال برای جستجوی محلی بیشتر شامل استناد به ساختمان و پیوندهای محلی است. اگر به کیفیت لیست های محلی خود توجه کرده اید و حتما متون لنگر مکان را در استراتژی توزیع متن لنگر خود قرار دهید ، باید در مسیر صحیحی قرار داشته باشید.

 

  • https://getlisted.org/static/res منابع/where-to-get-citations.html
  •  

  • http://www.localvisibilitysystem.com/definitive-local-search-citations/
  • افکار نهایی

    اگرچه به دور از پوشش همه چیز در مورد بهینه سازی جستجوی محلی گفته نمی شود ، این مقاله شما را با بهینه سازی محلی شروع می کند و به شما در بهبود رتبه های محلی کمک می کند. لطفاً با افکار ، پیشنهادات و نظرات خود در این باره پرش کنید.

    همچنین ، در یک پست آینده می خواهم یک پوشش در مورد بهینه سازی رسانه های اجتماعی محلی ارائه دهم ، بنابراین ، اگر درخواستی در رابطه با موضوع دارید ، آنها را نیز به اشتراک بگذارید. “