سئو محلی برای سال ۲۰۱۵: آن را تنظیم نکنید و آن را فراموش نکنید

سئو

مشاوره برای آژانس های SEO با مشتریان محلی سئو

کار کردن در سئو محلی می تواند دشوار ، آزار دهنده ، ناامید کننده ، بلکه پاداش دهنده باشد. بسته به صنعتی که مشتری های شما در آن قرار دارند یا منطقه جغرافیایی آن رقابت می تواند از خفیف تا فوق العاده تند باشد. وقتی همه کارها به روشی که شما بخواهید انجام می دهید برای مشتریان خود آسان است که ذهنیت این را داشته باشید که “اگر شکسته نشود ، آن را برطرف نکنید.” مشکل این است که افرادی که این نگرش را داشتند ممکن است بعد از بروزرسانی Pigeon در ماه ژوئیه در ایالات متحده نوسانات شدیدی را تجربه کنند. همچنین فقط در دسامبر ۲۰۱۴ به انگلستان ، استرالیا و کانادا رفت.

نوسانات

به نظر می رسید بیشتر مشاغل که به تازگی یک بار بهینه سازی محلی را انجام داده اند و لیست آنها را منتشر کرده اند ، تحت تأثیر قرار گرفته اند. بروزرسانی جدید بیشتر بر روی سیگنال های رتبه بندی ارگانیک سنتی مانند Backlink های قوی و کمتر بر روی عوامل سنتی رتبه بندی SEO محلی مانند نقل قول ها تاکید می کند. این بدان معنی است که هرکسی که فقط به بهینه سازی گوگل My Business یا صفحه محلی خود اعتماد کرده بود ، در وضعیت بدی قرار گرفت و کاهش شدید دید را تجربه کرد. از طرف دیگر ، کسانی که یک استراتژی SEO ارگانیک قوی همراه با یک استراتژی سئو قوی محلی داشتند ، جلوتر آمدند. همین هفته تماس تلفنی با یک وکیل درمورد نحوه برخورد وی در این وضعیت دقیق داشتم. این مورد کتاب درسی بود که در آن استراتژی های SEO قبلی وی در مورد ترافیک محلی و ارگانیک تراز نشده است.

Backlink

من شخصاً طرفدار قدرتمندی برای داشتن یک برنامه کلاهبرداری ارگانیک و محلی کلاه قوی و سفید بوده ام. همانطور که پیج ثابت کرده است این معنی ندارد که شخصی بدون دیگری داشته باشد و مشتریانی که علاقه مند به موفقیت دراز مدت هستند ، باید از این طریق سوار شوند. در عین حال می فهمم که ممکن است بودجه محدودی با برخی از مشتری های خود داشته باشید. در بعضی موارد ممکن است بودجه لازم برای کار با آن را نداشته باشید. در این موارد مهم است که بتوانید آنها را سوار شوید تا در هر امکان ممکن به پروژه کمک کنند. در اینجا ۵ حوزه وجود دارد که شما یا مشتریانتان باید روی آنها تمرکز کنید تا یک کمپین سئو موفقیت آمیز محلی در سال ۲۰۱۵ داشته باشید.

کجا باید تمرکز کنید

برای داشتن یک کمپین سئو موفق محلی و ارگانیک ، مناطق مختلفی وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید. داشتن مطالب ، پیوندها ، نقل قول ها و بررسی های خود که هماهنگ با هم کار می کنند وضعیت ایده آل است اما گاهی اوقات منابع لازم برای انجام آن را ندارید. به همین دلیل می گویم شما باید ابتدا روی این مناطق تمرکز کنید.

۱٫ نمایه Backlink خود را تمیز کنید

۲۰۱۴ سال سرکوب گوگل بود. بسیاری از وب سایت هایی که سال ها با Backlink های بد فاصله داشتند ، با مجازات دستی روبرو شدند. کسانی که در یک مجازات پیوندی با الگوریتم گره خورده بودند و سعی داشتند آن را زود تمیز کنند ، مجبور بودند تقریباً یک سال منتظر بمانند تا پرونده های ناخواسته آنها پردازش شوند. در حالی که من نمی گویم صاحبان وب سایت باید از ترس زندگی کنند ، من می گویم که آنها باید درک جدی از سطح ریسک خود داشته باشند و حداقل دامنه های بد را نادیده بگیرند.

هرکسی که یک وب سایت را اداره می کند یا در SEO کار می کند ، باید تفاوت بین Backlink طبیعی و یک Backlink غیر طبیعی را درک کند. همچنین باید بتوانید این پیوندها را برای مشتریان غیرفعال کنید. اولین قدم شما قبل از رفتن خیلی زیاد به یک پروژه این است که اطمینان حاصل کنید که هیچ مجازاتی در کار نیست و اینکه خودتان را از هرگونه پیوندهای سمی جدا کرده اید جدا کرده اید.

گرفتن پنالتی تقریبا بدترین کاری است که می تواند برای سایت شما اتفاق بیفتد. انجام ممیزی پیوند به شما کمک می کند تا سطح ریسک خود را مشخص کنید و اینکه آیا حذف یا حذف لینک در اولویت است یا خیر.

۲٫ حسابرسی کامل سایت انجام دهید

چه یک حرفه ای را برای انجام ممیزی کامل سایت استخدام کنید یا از ابزاری استفاده می کنید ، ایده خوبی است که درک کاملی از مکانی که در آن هستید ، داشته باشید. هر روز به وب سایت هایی نگاه می کنم که دارای مشکلات اساسی از خطاهای خزیدن ، تغییر مسیر مجدد هستندcts یا ساختار سایت نامناسبی که دارای حق مالکیت پیوند نیست. هر بار که این موارد را می بینم ، بر اهمیت شروع پروژه شما با پایه خوب تأکید می کنم. اگر پایگاه ارگانیک و محکمی ندارید ، می توانید صعود از نردبان رتبه بندی را سخت تر کنید. علاوه بر این ، ممیزی های سئو دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهند که بسیار مفید است زیرا می توان دید تونل را به عنوان SEO آسان کرد.

مشکلات

۳٫ خلاص شدن از شر محتوای محکم و & amp؛ محتوای عالی بسازید

نقل قول ها هنوز هم برای سئوی محلی و ترافیک محلی بزرگ است. مشکلی ترین چیزی که من از مشاوران محلی SEO می شنوم این است که “هنوز بیشترین استناد را به دست می آوریم!” مشکلات اساسی در این زمینه وجود دارد. من در واقع دیده ام که مشتریان برای استفاده از این استراتژی مجازات می شوند. وقتی نام تجاری ، آدرس و شماره تلفن خود را به وب سایت اضافه می کنند ، به طور معمول لینک وب سایت خود را نیز اضافه می کنند. اگر به ۱۰۰۰ دایرکتوری تجاری فقیر اشاره کرده اید ، خودتان ۱۰۰ لینک فقیر کسب کرده اید. این کار را نکنید.

مشکلی

اگر به دنبال راهی آسان تر هستید ، می توانید Moz محلی و Yext را پرداخت کنید تا خیلی سریع از استنادهای برتر مراقبت کنید. اگر می خواهید یکی دیگر از پیشرفت ها ، شرکت های ساختمانی با استناد به کیفیت در آنجا مانند Whitespark و Brightlocal وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند.

۵٫ کسب پیوندها

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردم ، پیوندها و سایر سیگنالهای ارگانیک از زمان بروزرسانی Pigeon دارای ارزش قابل توجهی هستند. شما باید لینکهای با کیفیت بالا کسب کنید. مهمترین بخش این است که شما نباید به کمیت بروید و باید واقعاً روی کیفیت متمرکز شوید. یک لینک از وال استریت ژورنال همیشه از ۱۰۰ لینک ضعیف بهتر خواهد بود که مجازات شما را به دنبال خواهد داشت. اگر در صنعتی هستید که به دست آوردن پیوند دشوار است ، همیشه می توانید به ساختمان لینک بورس تحصیلی یا ساختمان پیوند حمایت مالی مراجعه کنید.

در حالی که صدها کار وجود دارد که می توانید انجام دهید که به نفع رتبه شما باشد ، اما پنج روش فوق سریع فوراً شروع می شود. همچنین آنها ورودی قدرتمندی دارند.

این تنها آغاز سال ۲۰۱۵ است و من در حال حاضر برخی ادعاهای تکان دهنده را از طرف آژانس هایی که در زمینه کمک به مشتریان محلی با SEO خود کار می کنند ، می شنوم. اکنون ، در حال اجرا باشید و سال ۲۰۱۵ را برای شما و مشتریان سئو محلی خود سال خوبی قرار دهید.