برای جستجوی نمودارهای محلی خود ، جستجوی نمودار نمودار Facebook را انجام دهید

سئو

اکنون بیشتر متوجه شده اند که فیس بوک همه چیز در مورد جستجوی نمودار جدید است. غول شبکه های اجتماعی اطلاعات زیادی در مورد علایق کاربران خود دارد ، بنابراین فقط قبل از ایجاد نوعی موتور جستجو فقط زمان لازم بود. با این حال ، آنچه که خیلی ها انتظار نداشتند ، چقدر سود جستجوی نمودار برای مشاغل کوچک سود خواهد داشت. با استفاده از ویژگی جدید ، کاربران قادر به یافتن مشاغلی هستند که بسیار آسانتر و سریعتر از گذشته به آنها علاقه مند هستند. نتایج اهمیت بیشتری دارند و از دیدگاه تجارت ، وقتی صحبت از تلاش های محلی محلی صورت می گیرد ، یک عامل بزرگ خواهد بود.

برای کسانی که ناآشنا هستند ، جستجوی Facebook Graph راهی است برای کاربران برای جستجوی یک موضوع و یافتن نتایج بر اساس اطلاعاتی که دیگران به Facebook داده اند. بنابراین ، نوع جستجوی جستجوهایی که در فیس بوک تایپ می کنید مطابق آنچه که در گوگل تایپ می کنید نیست. شما نمی خواهید از سؤال بپرسید ، “چگونه می توانم یک سایت WordPress را راه اندازی کنم” در جستجوی نمودار زیرا این نوع موتور جستجو نیست. این متفاوت از گوگل است ، اما دارای سوئیت های قوی آن است.

مثال زیر را در نظر بگیرید: من ممکن است در نوار جستجو “مکان هایی برای غذا خوردن در سن دیگو” تایپ کنم و لیستی از نتایج را بر اساس موارد مختلفی دریافت می کنم ، که همه این موارد برای کسب و کارها در هنگام بهینه سازی صفحات خود مهم است. این نوع جدید جستجوی محلی نتایج بر اساس:

۱ ٫ دوستانی که با صفحه تعامل داشته اند. اگر کاربر در مورد رستوران های سن دیگو چیزی بنویسد و دوستان زیادی داشته باشد که دوست داشته باشند یا “check-in” کنند یک رستوران خاص در سن دیگو ، آن شخص ابتدا می خواهد آن نتیجه را ببیند.

چگونه می توان از این مزیت استفاده کرد : هر چه تعداد افراد بیشتری بتوانید برای ورود به سیستم در شغل خود حضور داشته باشند و صفحه کسب و کار شما را در فیس بوک “دوست دارند” ، بهتر است. سعی کنید با ارائه تخفیف به افرادی که ثبت نام می کنند و از طرفداران فعلی خود بخواهید که صفحه شما را توصیه کنند ، شماره های خود را افزایش دهید.

۲ ٫ تعداد افرادی که صفحه را “دوست دارند” کنید. بیایید بگوییم که کاربر اهل سن دیگو نیست ، بنابراین دوستان زیادی که با رستوران های آن منطقه مشغول همکاری هستند ، ندارند. اگر این مورد باشد ، به تعداد افرادی که صفحه را “دوست دارند” می آید.

چگونه می توان از این مزیت استفاده کرد : یکی از بهترین راههای افزایش لایک در صفحه فیسبوک کسب و کار شما این است که نه تنها یک بار از هواداران موجود خود سؤال کنید ، بلکه بیشتر صرفاً در ایجاد محتوای عالی است. با کسانی که در سایت شما ارسال می کنند ، درگیر شوید و مطمئن شوید که محتوای جالب ارسال می کنید و خواندن آن را تضمین می کند.

۳ ٫ شماره برگه هایی که صفحه دیده می شود است. اگر می خواهید در موتور جستجوی جدید Facebook Graph قرار بگیرید ، اعلام حضور نیز بسیار مهم است. پس از لایک ، فیس بوک می خواهد ببیند که مردم به رستوران مراجعه کرده اند (این نیز از نظر کیفیت نیز نشانه خوبی است).

نحوه استفاده از مزایا: ارائه تخفیف برای کسانی که در رستوران شما ثبت نام می کنند یک راه عالی برای افزایش این شماره چک است. ورود به سیستم در صفحه آن شخص نشان داده می شود ، که ممکن است باعث شود ۸۰۰ دوستش باعث شود که صفحه شما را ببینند و از آن خوششان بیایند ، اثر دومینو را ایجاد کنند.

۴ – در جایی که نتیجه در ارتباط با جستجوگر قرار دارد. مهم نیست که چه نوع جستجوی کسی را در جستجوی گراف تایپ کند ، مکان نتایج به دست می آید (پس از اتصال و لایک). اگر چیزی در نزدیکی جستجوگر واقع شده باشد ، آن نتیجه بر دیگران مقدم است.

چگونه می توان از این مزیت استفاده کرد: اینجاست که پر کردن تمام اطلاعات شما بسیار مهم است. آدرس خود را در صفحه کسب و کار خود قرار دهید ، اما در اینجا متوقف نشوید. شماره تلفن ، ساعت کار و توضیحات هنوز مهم است ، حتی اگر برای اهداف رتبه بندی نباشد.

۵ ٫ موارد اضافی: رتبه بندی ، بهینه سازی ، تعامل. این موارد دیگری است که وقتی نوبت به دست آوردن نتایج می رسد ، بازی می شوند. رتبه بندی بهتر و جذابیت بیشتری که در این صفحه مشاهده شده است ، به فیس بوک نشان می دهد که مشاغل در شبکه فعال است و نظرات خوبی دارد. اگر صفحه کسب و کار شما با استفاده از کلمات کلیدی بهینه شده است ، به شما کمک می کند تا Facebook را از این نتیجه که صفحه شما در نتیجه جستجوی خاص است جستجو کنید.

چگونه می توان از مزیت استفاده کرد : مطمئن شوید که یک کلمه کلیدی یا عبارت کلمه کلیدی را از هم جدا کنید و در صورت امکان آن را در توضیحات خود و چندین پست خود قرار دهید. تا آنجا که رتبه بندی ها پیش می رود ، به شما کمک می کند تا همیشه آنچه را که گفته می شود جدی بگیرید و بر این اساس تغییر در تجارت خود ایجاد کنید.

جستجوی نمودارهای فیس بوک و تلاشهای آنلاین محلی: The Takeayays

نکته مهمی که باید بفهمیم این است که این عوامل درجه بندی معمولی است که در هر جستجوی شخص انجام می شود – نه فقط رستوران ها. اگر شخصی می خواهد از جاذبه های توریستی شیکاگو آگاهی داشته باشد ، کارهایی را که باید در نزدیکی Central Park انجام دهد ، یا عکس هایی از کوهپیمایی را ببینید ، جستجوی نمودار باعث می شود که این اتفاق بیفتدبراساس همان عواملی که در بالا مورد بحث قرار گرفت.

اگرچه ممکن است قبلاً صفحه کسب و کار شما در Facebook بهینه شده باشد ، اما پنج عامل فوق اکنون مهمتر از همیشه هستند. در گذشته ، تعداد “لایک ها” تقریبا به اندازه مکان یا حتی بهینه سازی مرتبط نبود ، اما اکنون همه چیز در مورد اتصالات و تعامل است. به عبارت دیگر ، شما می خواهید با تلاش های فعلی Facebook خود ادامه دهید ، اما حتماً در اولویت های خود تغییر دهید.